onsdag 23. mai 2007

min siste dag i Larvik :s

i morgen bærer det tilbake til trøndelag igjen, men jeg gleder meg ved tanken at det bare er for en liten stund.. det blir jobbing jobbing jobbing, mer jobbing nå enn det det har vært i hele skoleåret. men hardt arbeid har ikke tatt livet av noen...

i går var anette, hege, kamilla, morten og jeg på spiseriet og spiste indisk tandori mat.. det var godt.. jeg spiste noe reke greier... jeg elsker reker og jeg gleder meg til sommeren da jeg kan spise reker på loff med hvitløksmajones....

legger igjen et lite minne fra gårsdagen..

2 kommentarer:

Janne sa...

Jeg spiste også reker igår faktisk. Mmmm. Etter at jeg hadde tatt årets første havbad. Slå den!

Terese sa...

havbad?... håper du fant et bedre sted enn i havnebassenget utenfor solsiden..hihi...

reker er godt..:D gleder meg til sommeren og sitte på bryggakanten og spise reker... ikke det at jeg faktisk har sitti på bryggekanten.. men det er en ting jeg har lyst til...;)