søndag 27. mai 2007

oo mappetid..

føler kanskje at denne overskriften burde kommet for ca. 3 uker siden... men det gjør den ikke.. den kommer 4 hele dager før mappa skal leveres.. :-o


jeg leste om en dame i dag som hadde fått ca 75 poser med potetgull i hodet i dag..og hun hadde fått litt over 800.000 kr i erstatning... ser liksom ikke for meg hendelsen... men når jeg satte meg ned og tenkte litt ekstra så blei det noe som dette her...
nå skal det sies at hun fikk esker med potetgullposer rett i hodet, og ikke løspotetgull som bildet illustrerer...håper hun kommer seg med over 800.000 i erstatning...
forøvrig har jeg kjempe lyst på potetgull og dipp...gjerne ostepop...
jeg drømte var i bryllup til søstra mi i natt...og jeg hadde på meg kjolen min ig jeg skulle være forlover.. jeg var også lit fyllesjuk og sminken var fra dagen før.. jeg hadde glemt å fikse håret mitt så jeg hadde det bare i en hestehale!...jeg gråt fordi jeg så helt gal ut.. men så kom ei som hege jobber sammen med.. (som jeg aldri har sett... bare på bilde) og hu lånte meg sminke.. så jeg blei litt pen... og pappa gadd ikke å være der, fordi helle hadde jo giftet seg to ganger før.så det så han ikke noe hensikt med....
jeg tenker altfor mye på den kjolen veit jeg...men gud jeg kommer til bli såå fin!!!

Ingen kommentarer: