onsdag 20. juni 2007

i disse dager..

når jeg kjeder meg, blir jeg grinete og sentimental....når jeg kjeder meg for lenge blir jeg også litt korttenkt, hvis noen hadde ringt meg nå og spurt meg om vi skulle finne på noe, hadde jeg sikkert sagt nei... fordi jeg har kjedet meg så mye at jeg ikke orker...

jeg sjekker mailen hundre ganger, facebook, og i disse dager sjekker jeg eksamensresultatene hundre ganger... når siden åpner seg så blir jeg svimmel og klarer ikke fokusere på det som står der.. slitsomt.. men sensuren er ikke før til fredag og hva er oddsen for at resultatene kommer FØR fredag?... man kan jo kanskje spørre seg om "hva er egentlig oddsen for at den kommer når den skal?"

jeg har en liste over ting som man kan gjøre når man kjeder seg...

4: Hvis noen ser på deg, sperr opp øynene og hves: "Jeg er forkledd!"
(hahaah)
16: Uansett hva en samtale dreier seg om, trekk paralleller til suspekte religiøse sekter. (hihi)
22: Fall ned trapper med vilje.
38 Bruk et kneippbrød som deksel på mobilen din.

nå tror jeg ikke akkurat at man skal gjøre noen av disse...eller kjør på hvis det er det du vil.. men det holder for meg å lese dem, og heller se for meg ulike scenarioer inne i hodet mitt.. en annen ting som er helt konge, ler så jeg gråter nesten hver gang jeg ser den, er hvis dere søker på "worst movies ever" på youtube... og se på den første som kommer opp... :) jeg kunne jo selvsagt limt inn linken.. men hva hadde vært morsomt med det?


garbage day..moahahhahahah...hahah....

Ingen kommentarer: