mandag 4. juni 2007

pjatt!!

vært på kino med janne i kveld, zodiak.. der min fremtidige ektemann (les. jake gyllenhaal) spiller en tegneserietegner blir besatt av denne morderen som dreper mange folk i amerika på 60 og 70 tallet.. spennende spennende film, der jeg skvatt en god del..:)

en god film som havner på topp 10 over de beste filmene jeg kommer til å se i år...

den foreløpige listen, i tilfeldig rekkefølge er

pan's labyrinth
zodiak

jeg kommer ikke på flere filmer jeg har sett på kino...:-o men jeg skal jo se flere..og jeg gleder meg masse til harry potter :D

3 kommentarer:

Janne sa...

Føler meg rimelig flink til å velge filmer du liker...hehe;)

Anonym sa...

ØY!
Du har glemtfjortissfilmen vi skal se joooo!

Terese sa...

men jeg har jo ikke sett den ennå. hvis du leser nøye så står det "den føreløpige lista"