søndag 24. juni 2007

sommerpjatt

det er sommer, i går var det st.hans med regn. anette og jeg leide ikke mindre enn tre filmer... og en av dem var "the holiday", hadde ingen forventninger til den filmen og regna med at det var en typisk feel good film som man blei i godt humør av.. men der tok jeg feil...

fra å ikke like Jude Law, ble jeg gjennom filmen mer og mer sikker på at Jude Law er mannen for meg og filmen var kjempe søt, er egentlig ikke så gla i slike filmer, men i går så passet den utmerket.. jeg gråt og ble deprimert..og det er vel det de vil oppnå...bør slutte å se på slike filmer... blir jo bare miserabel av det..

ifølge en av de tre filmene vi så i går, tror det var heartbreak hotel, så er det større sjangs for å dø i terrorangrep enn å bli gift etter man er fylt 35.. det får man jo til å begynne å tenke.... men det er jo 11 år til.. har ikke dårlig tid ennå?...
må vel først finne ut om jeg virkelig vil gifte meg da..
hm

Ingen kommentarer: