tirsdag 17. juli 2007

frida med hjertet i hånden...for dere husker vel


Frida?
Jeg kan med hånden på hjertet si at den filmen har bidratt til den jeg er i dag... eller? det som er det beste med Frida er at den er full av fantastiske quotes... her kommer et bidrag jeg husker aller best..

Kaisa: "Hva er det du spiser?"
Frida: "hjerter.."
Kaisa: "hjerter?"
Frida: "ja..artisjokkhjerter.."
---
Frida om sine tre beilere: "De tilfredstiller tre forskjellige behov..Raymond lengter jeg etter, Andreas drømmer jeg om og Martin holder jeg på med til daglig.."
---
Frida: "kyss meg..."
Kristian: "hæ??nei.."
Frida: "kyss meg, ellers så sier jeg at du er en sengevæter"
Kristian: "men det er jeg ikke"
Frida: "så bevis det når jeg setter ut et rykte"
---
Frida: jeg fikk låne fotballstrømpene hans..
Kristian: du tok dem vel ikke på deg??
Frida: klabert!
---
kaisa: Ja, da får jeg få fluer i øynene da!!!
Frida: Fluer i øynene, så synd....
---
jaja..det er virkelig på tide å legge seg nå... til å sove..vært en lang dag




nok for være nok!:)

1 kommentar:

torun lian sa...

hei, søkte på frida m hjertet i hånden fordi jeg lager en blogg om bøkene mine. fant dette. lenge siden du skrev det, men morsomt å lese uansett. hilsen torun lian som skrev det