mandag 9. juli 2007

kaldt!

man skulle tro at i begynnelsen av juli hadde sommerværet kommet.. men den gang ei... det regner og regner.. og man kan kjenne det i hodet når man våkner om det regner eller ikke.. når det er dårlig vær, våkner jeg opp med en "hang over" hodepine, kanskje ikke så ekstremt, men med en hodepine.. det er tungt i rommet og det er bråkete på stua, når det er fint vær er det ikke så tungt i rommet, hodepine har jeg ikke...og det er stille for alle er ute i hagen. jeg håper det blir fint vær snart!

jeg jobber en del, men det er jo bare bra?! ja det er det.
i dag har jeg hatt fri, så i dag har jeg vært i tønsberg og møtt eps, siden han drar tilbake til trondheim i morgen etter farmor besøk. det var kosli å se han igjen.

synøve har blitt suicidal og vil på taket hver kveld. enten er det for å få en viss oversikt over nabolaget, eller så er det av andre grunner. tanken på at hun spankulerer rundt på taket er litt vemmelig.
Jeg hørte "I turn to you", på radioen i dag, og det er faktisk en finfin sang.. spesielt refrenget..

I turn to you, like a flower leaning towars the sun
I turn to you, cause your the only one
who can turn me around, when I'm upside down.. I turn to you..

det som også er fint å tenke på er at jeg har noen som jeg kan komme til når jeg er oppned..:)


vi har pinnsvin i hagen..:) skal se om jeg får lagt ut et lide bilde i morgen

2 kommentarer:

Janne sa...

Hvem går du til når du er oppned?

Terese sa...

vennene mine veeell:)