torsdag 5. juli 2007

tilbake på jobb og ny mobil

juhu!

jeg har begynt å jobbe...og jeg må si at jeg er litt lei.. lei fordi det ikke er noe å gjøre på jobb... og det er litt kjedelig.. i går var det 2 kunder fra seks til åtte..."vi leker jo faktisk butikk" hoho..


har hentet den nye mobilen min i dag.. den er fin:) jeg har fått nytt nummer også...men har ikke fått sim kortet ennå..så slapp av people... dere kan fortsatt nå meg på det gamle nr.

skal på jobb om 50 min, og jeg må ha med andre klær, i tilfelle det blir quiz.. jeg ser faktisk en flekk med blå himmel..og med konstant regn siden mandag er det et fint gjensyn..så akkurat nå ser det ut som det blir quiz.... men det er jo fortsatt 7 timer til det begynner og mye kan skje..

nå viser de ringenes herre på tv2 på lørdag.. men da er jeg i bryllup!...

til slutt så er jeg heller ikke særlig begeistret for thor hushovd... i hvert fall ikke de nye reklamene for tour de france.. bah

Ingen kommentarer: