torsdag 2. august 2007

rule breaker!!!

altså tidligere i sommer så skrev jeg en liste over ting jeg skulle gjøre.. i korte trekk så den slik ut..
1.lese bøker, men ikke låne dem på larvik bib.
2.jeg skal bade masse
3.jeg skal le av turistene
4.skal regne masse matte
5.spille volleyball,
6.skal ikke bruke sminke
7.go blonde
8.leke masse masse med markus
9.spise reker, med cola
10.drikke øl på torsdager, men ikke mer enn fire
11.skaffe meg tre nye favorittband
12.jobbe litt og på jobben skal jeg være KJEMPE flink

altså.. bøker har jeg lest.. men ikke på langt nær så mange som jeg burde.. og jeg har lånt den på larvik bib.
bade?? hahah.. bada to ganger i sommer..og det er i denne uken..
le av turister? nei det er ikke noe moro...
Regne matte?? Det kan jeg le av.. hahaha
volleyball??? AHHAHAAHA
ikke bruke sminke?..har faktisk ikke brukt så mye sminke..
jeg har faktisk blitt blond..eller jeg went blonde...
ikke lekt så mye med markus heller, da det viser seg at jeg ikke er så tolmodig lenger..og bestemor og papas er mye festligere...
reker? njaa.. en gang..
har drukket øl to torsdagen.. den ene ganger bare tre.. men den første var det altfor mange...
har ikke tre nye favoritt band.. men jeg blir mer og mer gla i interpol
jeg har jobba og jeg er overbevist at de savner meg der... :)

innsatsen min har det vært så som så med.. men jeg har jo to uker til på meg før jeg setter nesen min nordover..

Ingen kommentarer: