søndag 12. august 2007

fire fine balkonger og andre trivia

vi stod helt vanlig ved bardisken på skotta..da mannen ved siden av anette snur seg mot henne og sier : "fine balkonger.."

da ingen mennesker er utstyrt med virkelige balkonger, så sier det vel seg selv hva han likte... mannen hadde også biti seg merke ved kikki som stod som nr. 3...

mannen sa så til anette, "du kan jo sende beskjeden videre til dolly parton der nede"

jo der, kjære lesere.. der har dere eliten av larviksmenn!!
og ja han hoppa glatt over meg.. men det er jeg ikke så veldig lei meg for..:) enda jeg har ganske fine balkonger jeg også...hohoh

til fredagen drar jeg opp til trondheim, det blir sikkert litt stas.. :) jeg treffer jo alle kule folk igjen..og blir gjenforent med mitt kjære solpudder.. lurer på om sommeren hadde vært annerledes..

lørdan spiste jeg for mye rå brokkoli, og beklager anette for at jeg alltid etterlater meg rot og halvfullt glass med brus.. vi så bring it on, og ble igjen forelska i cliff...:) *sukk*

men nå er det natta!!

Og det viktigste.. jeg har forandra navn.. mest fordi jeg synes det er mer scvhuung over cuba.. og cuba libre er jo en god drink.. og jeg har mer lyst til å dra til cuba enn island.. å bare forte meg å dra dit før ting skjer der nede...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir ikke stas når du drar til Trondheim :(

Hilsen hu med fine balkonger

Terese sa...

hahahaha!!! deg ja.. ;p

nei det blir ikke så veldig stas

Janne sa...

hva var galt med island liksom? funk, eller ja, du vet godt selv hva den f-en kan byttes ut med...

Terese sa...

hehe. tidene forandrer seg.. vi er under utvikling hele tiden.. men internettadressen består.. :)

word!