lørdag 25. august 2007

litt langt innlegg..

fredag, var det intet å melde på prosjektet...
men det er jammen meg godt at jeg likevel klarer å henge med på andre ting..
den første skoleuka er unnagjort med forelesning i både KRL, Norsk og matte...
lunsj er også noe vi ser frem til..
Dette er hva fremtidige lærere spiser til lunsj.. jeg må innrømme at det er Janne sin lunsj som ser mest fristende ut... da min bestod av knekkebrød med salamiost..og x-antall bixit kjekser...
etter en lang mattedag gikk turen til bær&bar, der vi for andre dag på rad beveget oss inn i kinasjakk verdenen.. det ble kun en omgang denne gangen, men fy for en omgang..og det var ikke lite energi som gikk ut av våre ellers så slitne kropper...
(jeg tapte forresten, og er henholdsvis gul på kinasjakk og svart på backgammon...)
På vei hjem fra byen fredag, så jeg en skjønn gutt på rema1000 men etter å ha sust rundt der i ti min fant jeg tilslutt hva jeg ville ha til middag og fant ut at jeg ikke kunne henge rundt på rema1000... men han var skjønn...men det var med det!!...

i dag. lørdag så var vi å så på fotballkamp... det var gøy, men kanskje ikke det perfekte stedet å lete etter en potensiell mann... jeg kunne jo sikkert løpt naken frem og tilbake uten at noen la merke til det.. Nå skal jeg sove bort tre øl, før jeg skal til caroline på bursdagsfest:)

heng med!! informasjon kommer...

OOOG husker dere forresten "ebba och didrik"? og denne fantastiske sangen... "om du vil ha mej..så får du vær med mej" oo..fantastisk..

3 kommentarer:

Janne sa...

hvor fikk du tak i den ebbaogdidriksangen? jeg vil høre "yrla, virvel, virvelflikka?" kanskje kino imrogen forresten?

Anette sa...

det er i loooooove you, i looooove you..i looooove you soo sangen som er kul fra ebba och didrik da!

Terese sa...

dere har tydligvis ikke greie på ebba och didrik