tirsdag 28. august 2007

tørst på livet!


Janne og jeg ante fred og ingen fare da vi plutselig ble dratt inn på et kontor i nordre og ble plassert ved hver vår pult.. vi var nemlig så heldige å få bli med på en undersøkelse.. om vann med kullsyre uten smak...

det tok litt tid og vi skulle få smake på tre sorter vann...
den første var best, mens de to andre var vonde.. men det ironiske var at på slutten av testen så fikk vi en liste over vann med kullsyre som vi ville ha kjøpt 10 flasker av..

"bonaqua" svarte jeg..
så svarte hun : "det var forresten den du absolutt ikke likte på testen.."

da begynte jeg bare å le..for jeg følte meg litt som et mislykket testobjekt..
men jeg fikk da to vann med smak for det.. den tredje flasken på bilde er med bare for å brife litt..

så tok jeg sol.. i et ståsolarium!! artig, varmt og en anelse slitsomt.. ikke har jeg fått farge heller..selv om den lovte det..
jeg burde virkelig rydde på rommet mitt.. men jeg orker ikke :(
dessuten skal jeg spise pizza hos Janne snart.... men først skal jeg lage en vaskeliste...for det er rotete og møkkete rundt omkring.. godt jeg klarer å rydde etter meg på fellesområdene...:)

Ingen kommentarer: