lørdag 22. september 2007

puberteten

noen ganger føler jeg meg som jeg er tilbake i pubertetens lune favn...det er de dagene som jeg føler at alt går galt og jeg handler på tvers av alt det jeg egentlig vil... og gjør meg mer vanskelig enn det jeg behøver... er ikke det litt tragisk? nesten som en oppmerksomhetssjuk trettenåring.. også kan jeg bli lei meg hvis folk ikke skjønner hva jeg egentlig vil, selv om jeg ikke har sagt NOENTING.. det er litt tragisk..
Så skjerpings Terese!

så for å ikke forværre tilstanden er helgens spundtrack følgende...

Phats and small - Turn around
La bouche - Wanna Be My Lover
2 Ulimited - Jump for joy..
Twenty 4 Seven - Take me away
2 brothers on the 4th floor - dreams
Real McCoy - Another night

hvem var det som sa at på 90 tallet ble all den dårlige musikken laget??..

Ingen kommentarer: