lørdag 10. november 2007

shut that fucking camera off!!

jeg liker det meste av musikk, konserter er gøy.. men jeg vet ikke helt om jeg er veldig fornøyd med gårsdagens w.a.s.p konsert.. musikken var helt ok, ikke heelt min stil, men eldre menn i tights og lårhøye sko med høere heler enn jeg klarer å gå med, er litt artig. musikken var type 80-talls rock (vil JEG si) med gitarsoloer og en litt hylete rustens mannstemme på 50 år.

selv om man skulle tro at musikken var hovedfokuset, så var det dog ikke det... før konserten ble det sagt klart og tydelig at det ikke var lov å ta bilder, filme e.l. fair enough det.. for grunnen var nemlig at de skulle spille inn en live dvd...
midt i den andre sangen (litt vanskelig akkurat det, for hver sang er jo uendelig lange..) så hyler vokalisten "shut that fucking camera off" og peker på en som filmet.. etter den tredje sangen løp hele bandet av scenen. og vi får opplyse om at bandet nekter å komme på scenen før alle legger bort mobiler og kamera og slike ting (litt drama queens)... det varte og det rakk, men de kom da til slutt... lyden var litt dårlig, og sceneshowet ganske kjedelig når man forventer noe mer.

moro med besøk

i dag er det fotball og slik på three lions...:)