søndag 30. desember 2007

its all coming back to me...




jeg mimrer...
ser gjennom gamle skolebøker, og prøver..
og jeg kom over en skoleavis, der jeg hadde bidratt med xantall repotasjer, men jeg likte spesielt en cd anmeldelse av supergruppa "Steps"...

"joa..det er ikke så mye å si. Bra danse-musikk, men ikke å høre på konstant. Sanger som : Tradegy, 5-6-7-8, One for sorrow, er å finne på denne cd'en. Jeg bruker en av sangene for å beskrive cd'e : Tradegy! Det er sånne sanger som du får på hjernen med en gang og hvis du synger dem høyt ser folk bare rart på deg. Sier ellers : Smak og behag!. Terningkast 2."

selv om den høres litt selvmotsigende ut.. og litt dårlig flyt....hahaahah

ja.. haha..de andre cd'ene var Offspring, Manic street preachers og John Lennon.. som fikk 5, 5 og 6.

haha....

og at jeg hadde Jim Morrison dikt utenfor bøkene mine..er jo priceless..hahaha
for et barn jeg må ha vært...

1 kommentar:

Janne sa...

Tror du må ha vært relativt kul jeg;)