onsdag 9. januar 2008

gøøyyy

denne her stjal jeg fra anette...men det skal dere ikke tenke på..

Regler:
1. Spill av alle sangene du har i tilfeldig rekkefølge.
2. For hvert spørsmål trykk "Neste" for å få svaret.
3. Du må skrive hva sangen heter uansett hvor dumt det høres ut!

-Hvis noen sier: "Det er Ok", Hva sier du?
- Caring is creepy....

-Hvordan vil du beskrive deg selv?
Big in Japan

-Hva liker du med en gutt/jente?
-brianstorm
(hoho)

-Hva er meningen med livet ditt?
-wierd fishes/arpeggi (fantastisk sang da:)

-Hva er ditt motto?
-halleluja
(haha)

-Hva synes vennene dine om deg?
-the man who sold the world...
-Hva synes du om foreldrene dine?
-do the dog
(ææææææ)

-Hva tenker du på ofte?
-come here boy

-Hva er 2+2?
-old yellow bricks

-Hva synes du om personen du liker?
-long distance man....
(jeg dauer...haha..)

-Hva er livshistorien din?
- I wanna be your dog
(haha)

-Hva vil du bli når du blir stor?
- blonde redhead

-Hva vil du danse til i bryllupet dit?
- Heroes
(jaaa!!! :D)

-Hva skal de spille i begravelsen din?
-since yesterday
(jeg vil heller danse til den i bryllupet mitt..)

-Hva er din hobby/interesse?
-Vamos

-Hva er din største frykt?
-dancing in the moonlight

-Hva er din største hemmelighet?
- mannen i den vite hatten

-Hva mener du om vennene dine?
-Icky thump

-Hva er temaet når du hviler?
- empire


what can I say...likte big in japan best:)

2 kommentarer:

Anette sa...

Der fikk du kammen noen blinkskudd, tessy tess ;)

Terese sa...

fikk kammen meg det:p