mandag 21. januar 2008

motiverende? neppe

etter å ha lest dette her, og dette her, så merker jeg at jeg ikke er så motivert til å fortsette på mine resterende år på lærerhøyskolen,( men det var jeg kanskje ikke før disse artiklene heller)

Selv om jeg er enig med Frk. Listhaug så merker det er litt slitsomt å skulle ha et yrke der alle har så mange meninger om. Et yrke der alt blir bestemt av høyere hold, og et yrke der alle bare venter på å arrestere deg..for å ikke glemme alle foreldrene som alltid har noe å si.. men det burde vel egentlig bare tenne meg til å kaste meg over bøkene, der jeg leser om gamle ideer som formet vår skole. Great! 

thats the spirit!

og svaret til en småfrekk kommentar fra mr.x på bloggen.. Bah!
selv om jeg tar kritikk på det første innlegget....:)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror ikke du var så motivert i norsktimene nei...

Dessuten tror jeg det kunne vært lurt å beskrive *hva* det er du ikke er motivert til å gjøre nå.
Lærerstudie?
Sende fremtidige barn på offentlige skoler?

Terese sa...

jaggu...
en kommentar fra en ukjent... hm..


ja, kanskje jeg kunne utbrodert litt mer.. men jeg føler meg ikke helt motivert for det heller...
får se hva som skjer..