fredag 15. februar 2008

back in larvik

and my computer is still not working...
is the windows thing thats f*****

internasjonale meg.. eller skal jeg si internasjonale maskina til mamma og pappa som ikke har de tre bokstavene nordmenn har, men ikke noen andre..

hjemme i larvik er det fint.. det er ikke snoe.. ikke saa kaldt..og en 1 stk. skjoenn babes.. les:emma..og i morgen kommer markus og gareth.. og jeg skal vaere mario.. jeg er jo alltid mario, men i morgen skal jeg virkelig vaere mario...
jeg skal proeve aa legge inn bilder av denne skjoenne byen... slik at alle de som leser blir misunnelige paa dette fiiine vaeret... hoho

og tusen takk til thea som gjorde togturen morsommere:)hurra for oss...og ikke saa mye hurra til hylende italienere fra trondheim til hamar...

i kveld blir det kakebaking, og paa glassmesteren.. fantastiske navn vi har paa ting her i byen....

Ingen kommentarer: