tirsdag 11. mars 2008

livets lyse side

jeg har gått til skolen to dager på rad nå..
halv sju spretter jeg opp av sengen som en ball og tripper opp for å ta en dusj i kaldt vann...hopper i klærna som er langt frem kvelden før, og spiser en god og sunn frokost og slenger håret i en fiffig liten hestehale, fem på halv åtte tripper jeg opp nonnegata 64 og venter på janne.. så tripper vi til rotvoll..en tur som tar 45 min approx.

dette her er helt sant... i hvert fall det at jeg har gått til skolen to dager på rad.. kommer kanskje til å bli flere også...

ellers har jeg dilla på love will tear usapart og dansa på min grav..

gleder meg til å dra hjem på påskeferie nå..pluss at jeg gleder meg til overtakelsespraksis..ellers har jeg kjøpt to nydelige påskeliljer på rema1000... de står i blomst...




har forresten fått en ny avocadosten som jeg håper blir til en grønnplate med tid og stunder..navnforslag anyone?...Nick heter den foreløpig

2 kommentarer:

Anette sa...

hva skjedde med Ludo? likte han bedre jeg..

Terese sa...

ludo gadd aldri å sprekke..så etter 5 måneder kasta jeg han