mandag 3. mars 2008

ta en test og den sier hvem du er...

Jeg burde ifølge en test hete "karin" fordi jeg er søt og pen, og har et naturlig og fint utseende. du er ikke sjenert, og får lett venner....

jeg bør bo i Trondheim..noe jeg forsåvidt gjør...men jeg er mentalt sett fra England...Landet der folkene er vennlige, frokosten stor og mulighetene uendelige!

på himmelen er jeg månen, Trofaste gamle månen. Du er en god følgesvenn og svikter sjeldent noen. Klengete kanskje, men takk for det!

jeg er også litt tvilsom...joda, du er godt på vei, men du har ennå en bit igjen før folk begynner å advare vennene sine mot å innlede en samtale med deg. Et godt tips er alltid å se etter de underliggende forutsetningene for ethvert spørsmål noen stiller deg, og så begynne å diskutere dem i stedet for selve spørsmålet.

men nå er jeg lei

Ingen kommentarer: