lørdag 31. mai 2008

I want to hold your hand

Oh please, say to me
You'll let me be your man
And please, say to me
You'll let me hold your hand.
Now let me hold your hand,
I want to hold your hand.


jaa..nå er alt pakket og klart.. bilen er stappfull, og det resulterte i at terese må ta tog!og ikke nok med det, tog med MASSE bagasje.. men vi var smarte og la den ene bag'en i oppbevaringsboks på togstasjonen..
jeg har også syklet til rotvoll og leverte en bok.. og så leverte jeg sykkelen til espen..siden jeg har lånt den av han noen uker...sa hadebra til espen og gikk hjem...alt dette selv om det er tropevarme og det eneste jeg har lyst til er å ligge på tollerodden og spise is:D og det kan jeg jo gjøre snart:D

i en telefonsamtale med mamma

mamma: nå står vi ved et rosa hu..det er en bunnpris her.. er vi i nærheten?
Jeg: nei du, det vet jeg ikke..
Mamma: for hun damen sa at vi skulle ta til høyre.... men der er det bom..så vi kommer ikke forbi her..
Jeg: nei...hun kan vel ikke være oppdatert på alt heller...
mamma: det er jo litt merkelig.. hu sa vi skulle kjøre ned...
jeg: ja..men dere må kjøre videre opp da vettu...
mamma: skal vi la være å høre på hu da?
jeg: ja det er jo ganske best..for dere kan jo ikke stå der ved det rosa huset.


men så kom jeg på her ista! at fotball em starter neste lørdag:D det blir stas:D

heia nederland!:D

2 kommentarer:

Glenn Pedersen sa...

Velkommen hjem hvertfall :)

Terese sa...

takk takk takk glenn:)