fredag 2. mai 2008

jadda

majoriteten sa jeg burde lese american psycho, så jeg hører på dem...
og jeg angrer allerede...
bare les dette:

"jeg begynner å dolke ham på måfå i ansiktet og hodet, og til slutt flenger jeg opp halsen hans med to kjappa hugg"

bah...og jeg var ganske snill med dere nå..for jeg kunne skrevet hvordan han drepte hunden til offeret.

så hvis du har lyst til å lese en detaljert bok mtp. sex og drap..sååå les american psycho...





men vi skal ikke skjule under en benk at han er ganske så fin, christian bale..eller patrick bateman da..som han spiller i filmen

1 kommentar:

Glenn Pedersen sa...

There is an idea of a Patrick Bateman; some kind of abstraction. But there is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.



http://www.imdb.com/title/tt0144084/quotes