mandag 26. mai 2008

last.fm

songs of the month

jeg har fått meg noe så fancy som last.fm.. den er så kjekk at den registrerer hver sang jeg hører på...og legger den i en liste.. så kan jeg se hvilke sanger jeg har hørt mest på og sånn den siste uka og mnd...ja til overvåking av livet! har jo facebook som overvåker alt annet så....

så top artist of this week.. altså forrige uke er:


Snow Patrol med 46

top artist overall.. er

band of horses med respektive 314 avspillinger..

den sangen som er spilt mest på itunes min er:

jose gonzales med heartbeats..50 ganger


dette her er min siste uke i trondheim..og det er ganske trist å tenke på.. cecilie er ikke hjemme heller.. men det skal sies at jeg hadde en bra ukeslutt og helg..
men jeg ser frem til en bra sommer.. selv om jeg kommer til å savne folk her oppe veldig mye..

åsså har jeg kjempe lyst til å dra på led zeppelin konsert..

Ingen kommentarer: