lørdag 10. mai 2008

liten oppdatering fra terese sitt liv..

jeg sitter å leser i dagbladet, magasinet, der anne kat er gjesteredaktør...
der slo det meg..

jeg burde begynne å engasjere meg mer.. virkelig..
jeg går jo bare rundt i sus og dus, og lever livet...
det er ikke noe galt i det..

men jeg vil ikke bli en person som bare heiser på skuldrene når det skjer noe i verden. jeg vil kunne si noe om hva jeg mener og hva bakgrunnen er,for hva som skjedde..
akkurat nå føler jeg meg som en uviten liten pingvin...


og jeg har fått nye sko av pappa i dag :D:D takk til pappa:D..materialistiske meg liksom...
men nå skal jeg få kaffe av pappa...åsså ska jeg i bursdag til glenn..



og i dag merket jeg at jeg har begynt å bli gammmel... mamma fant i dag et stk. GRÅTT hår...usikker på hvorfor jeg deler dette her med dere kjære lesere..men noen må jeg fortelle det til...

"hoooi...her er det et grått hår!, det lyser mot meg" sitat mamma... BAH

5 kommentarer:

Cecilie sa...

på deg eller på henne?

Terese sa...

på meg

Anette sa...

hahaha :p

det lyser sikkert som krystall!

Terese sa...

sikkert..

Terese sa...

sikkert..