onsdag 7. mai 2008

pupper og stæsj

hva er det som er så spesielt med pupper?
hva er det som er så fasinerende med to kuler med fett og melkekjertler?

jeg ser jo at det er fordi gutter ikke har det selv.. men jeg kan liksom ikke helt forstå det.. jeg leste et sted, husker ikke hvor, at grunnen til at gutter er så glad i pupper er fordi det bringer dem tilbake til den tiden da de fikk pupp av mamman sin.. sååå...

jeg foreslår at man finner en ny kroppsdel jeg..som er litt mer spennende.. knær for eksempel..det er noe alle har, og de kan se forskjellige ut..

litt usikker på hvordan vi kom inn på temaet, men jeg tror det var kamilla som bragte det på bane... typisk lizm..

åsså så vi james:D hjertelig gjensyn..og the notebook..*sukk* greit å ha noen filmer der faktisk ting ordner seg på en skikkelig måte...

i dag er jeg selvutnevnt spesialist på jødedommen..og i morgen er det islam..
laget plakat om jødedommen... bare se her


5 kommentarer:

Anette sa...

din knehøne!

Fin plakat, forresten. Synes kanskje du kunne farget og tegnet litt :p motivasjon og belønning you know!

Terese sa...

ekke ferdig..skal stryke overskriftene med grønt...

Glenn Pedersen sa...

Fornøyd med The Notebook. Hvem tipset dere om den LIXZMZ?? Hæhæ.

www.google.com --> Alyssa Milano på bilder.

<3 Pupper <3

Terese sa...

jeg fikk tips av anette jeg..? :p

Terese sa...

jeg fikk tips av anette jeg..? :p