onsdag 21. mai 2008

sommer 2008

nå er sommeren på vei opp trappa..bare jeg blir ferdig med eksamen neste torsdag..
og hva er bedre enn en liste..over ting jeg skal/burde gjøre..

-leke med ANETTE
-jobbe
-være sammen med venner
-dra på quiz
-bade, masse..:D
-spise is..
-leke med masse med markus når han kommer
-lese masse bøker, burde ha en forfatter i år også..siden det var jens bjørneboe i fjor..forslag?
-spise lette salater og drikke avkjølende drikke (hahaha...som tatt ut av et allers)
-grille

og til søndagen viser de stolthet og fordom...:D capitalcapital

men nå skal jeg lage en liste over hva jeg skal gjøre før jeg flytter fra trondheim neste helg

-leke med janne
-ligge å dra meg på festningen
-sweet chili på dromedar
-huske å levere ting på biblioteket..
-storås

8 kommentarer:

Anette sa...

jeg er skikkelig skuffa over at jeg ikke er et eget punkt i sommerferien din Å:

Anette sa...

fantastisk fornøyd <3

Anonym sa...

Eyh! Jeg og vil ha mitt eget punkt!

Anette sa...

lei for det, men siden jeg og terese faktisk er i et ganske så seriøst forhold, og jeg er megasjalu, så er det nok bare meg som kan nevnes som eget punkt. Det må du dessverre bare forholde deg til...;)

Terese sa...

tilbringe sommeren med anonym..

høres ikke ut som noe jeg kunne funnet på...

Janne sa...

Jeg vil og ha et punkt!

Anonym sa...

Men tenk så spennende det hadde vært! Her snakker vi om carpe diem på ekstremt høyt nivå.

Jeg kan forøvrig bøye meg til å være fornøyd med å dele et punkt med Janne. Jeg er ikke såå kravstor...

Terese sa...

hahaha... nuvel