tirsdag 13. mai 2008

tulleinnlegg

Take my hand
You know I'll be there
If you can
I'll cross the sky for your love
For I have promised
Oh, to be with you tonight
And for the time that will come
Take my hand
You know I'll be there
If you can
I'll cross the sky for your love
And I understand
These winds and tides
This change of times
Won't drag you away
Hold on, and hold on tightly
Hold on, and don't let go
Of my love

The storms will pass...the storm will pass...
It won't be long now...it won't be long now...
His love will last
His love will last...forever

må bare begynne litt seriøst..fordi drowning man med u2, er dagens sang..
usikker på hva jeg mener om dagen i dag... jeg liker utviklingen.. men jeg er nok en gang har vært så heldig å fått den gaven som bare kvinner får..bah... så bortsett fra tårer og klaging til mamma og fire paracet er formen så der... åsså har jg jo spist is:)det var en höydare;)

for tiden leser jeg teaching number sense..den er ikke så bra.. og den er FULL av lange setninger...bare se her..

"this should be automatic for children before two-digit addition and subtraction are introduced and those who do not know that 24 add 10 gives 34 will need to spend more time with calculator, bead strings or 'tens' and 'units' structured apparatus to establish these patterns of results" puuh

vet ikke helt hva annet jeg kan tulle om... siden jeg er heldig..så tenkte jeg å skrive litt fra kropp og topp.. siden den boka er basert på spørsmål og stæsj fra kameratposten, så er det noen spørsmål her osm er ganske morsomme...

"jeg er en 10 åring som vil stille et spm. SKal man være borte fra skolen når man har mensen?Blir man hengende etter i skolearbeidet?"

"hei alle som hater mensen! vi er to jenter som hater mensen, og vi lurer på hvor vi skal sette inn tampongen"

her er et tips til dere som vil bli bedre til å kysse:
"det eneste dere trenger en en tomat og en porsjon fantasi..bit forsiktig i tomatet slik at det blir et passe stort hull. Deretter stikker dere inn tungen og lukker øynene.(ha gjenrne på litt fin og romantisk musikk for å skape en følsom stemning,fnis) Det gir resultater.. verdensmensterne i kyssing..."

og Janne denne her er til deg:

"(...)når vi ikke har noe å finne på, bruker vi å ta klesklypene til mødrene våre og feste dem i knærne og lårene våre. Det er ganske deilig og pirren, for man vet aldri hvordan de nye klesklypene kjennes ut..(..) kan vi bli lamme i beina av det?" kroppogtopp 2005:96

(denne er ikke til Janne fordi hun pleier å gjøre det, men fordi hun fortalte meg om det...og at hu lo av det..)

1 kommentar:

Janne sa...

Jeg husker den tegninga;)