tirsdag 17. juni 2008

#296

jadda..
ny uke.. og ting skjer.. eller det skjer jo alltid litt av hvert..

jeg er fortsatt vikar i barnehage.. det er koselig det:) men jeg skal ikke ha barn selv:)

ting jeg ønsker meg:

- en ny bukse (MÅ ha faktisk, da jeg har én hel bukse uten hull eller flekker)
- en ok bukse som ikke er så fin, men som jeg kan ha på jobb i barnehage og mg..
- en shorts
- et par nye sko til.. :)
- eplekjolen på urban
- en klipp hos en frisør...
- nye klær
- flott og fin leilighet i tønsberg

været er skiftende og ikke på langt nær så bra som det burde være.. men det får heller være...
lurer på om jeg får råd til alt dette etter den første lønninga mi.. hoho..
ellers har jeg lyst til å bade... og bli brunere og kanskje stripe håret..(men det siste skal jeg egnetlig ikke mase så mye om.. fordi jeg har mast om det i lange tider..)

nå skal jeg ut med mamma.. bah.. og etterpå skal jeg leke med anette halle, som har new hairday i dag.. (HAHAHAHAHAHAHA)

1 kommentar:

Anette sa...

hahahaha

rett det til no-hair-day, du :p