tirsdag 10. juni 2008

another song to the soundtrack of summer twothousandandeight

Melody Club - Destiny Calling

Since the day when I met you
I've been lost in desperation
It's in everything I do
Like a bittersweet sensation

I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling

Everytime when we're apart
I am all about frustration
You're the chain around my heart
You're my final destination

I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling

Only you can reach me
No one else can chain me like you do
Oonly, you can reach me
Everything just leads me back to you, yeah

I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling

It's a cool wind blowing in
It's the time when leaves start falling
All the things that might have been
I can hear a silent calling

I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling

vært noen merkelige dager.. mye frisk luft og sol... men det er jo sommer...
savner ikke så veldig mye egentlig.. men jeg savner folk fra trondheim..men det er normalt.. og jeg ser jo folk igjen...

ellers har fotballEM begynt..og nederland slo Italia 3-0 i går.. hurrahurra for det..
I dag har Anette, Heidi og jeg vært på batteritomta..det var deilig..bortsett fra at det blåste litt..men det var varmt..anette ble tatt av en stor bølge og hun lurte på om spaniel'hunder kom fra Spania...vi spiste jordbær og sukkererter..

jeg har lenge lurt på hva jeg skal skrive her i bloggen, men jeg har gitt litt opp...for det jeg har lyst til å skrive om har jeg ikke ord for (eller at jeg ikke klarer å formulere meg riktig)..og det som jeg ikke vil skrive om..ja det skriver jeg jo ikke om.. så det blir fjas... lurer på om jeg skal lage en 'fjas'etikett..men for å sitere anette:

Anette sier (22:31):
fjas er gøy

i morgen skal jeg i barnehagen igjen:)

1 kommentar:

Anette sa...

gøy med fjas da....:D