torsdag 5. juni 2008

liker ferskvannsfisk reker?

anette og jeg planlegger sommerens store happening..
nemlig en telttur...

og i går så snakket vi om hva som var viktig å ha med..
og ikke minst.. hva i alle dager skal vi finne på

yatzy må være med.. i hvert fall i følge anette..selv sstiller jeg meg litt på sidelinjen når det kommer til yatzy (selv om jeg fikk yatzy i går..:D)...kortstokk.. bah..og for å ikke glemme badmintonsett...(vi kan jo nesten se på dette som en treningsleir..)

fiske hadde vært gøy.. men da må vi tre på mark..ingn er så glade i å drepe fisken..men vi kan jo ha med noe mat så vi kan se på dem på bunnen.. men hva..
reker eller noe sier anette..
men liker ferskvannfisk reker??...
de vet jo ikke hva det er liksom.. finnes det ferskvannsreker?
men ostepop funker alltid..

som man skjønner så er det mye å tenke på...selv for slitne studenter med påbegynt sommerferie..

savner trondheimsfolk jeg, selv om jeg har det fint her hjemme også...

Ingen kommentarer: