søndag 20. juli 2008

juno <3

And the rattlesnake said,
"I wish I had hands so
I could hug you like a man."
And then the cactus said,
"Don't you understand,
My skin is covered with sharp spikes
That'll stab you like a thousand knives.
A hug would be nice,
But hug my flower with your eyes."

damdamdam...
fine filmen

og en ting som er litt teit.. er at jeg kom inn på religionsvitenskap på NTNU,jeg søkte bare for moro skyld.. fordi jeg ikke trodde jeg kom til å komme inn siden det bare var 20 studieplasser... men jeg kom inn...mange søkere også.. bah

3 kommentarer:

Glenn Pedersen sa...

Vel. Det kom en positiv sak ut av dette.. Du har bevisst for deg at du klarer å komme inn på et sted du ikke trodde du kunne komme inn :)

Anonym sa...

Hva blir man med en mastergrad i religionsvitenskap egentlig?

Digresjon: bokstavene på ordbekreftelsen fikk den fine sammensettingen "hrdosmak", og faktisk med et lite mellomrom mellom hr og resten så det ser ut som det står hr dosmak :D

Terese sa...

hva blir man egentlig med mastergrader i samfunnsvitenskapeligefag? humanetiskefag?..sikkert mange spennende yrker man kan få innpass i..

selv hadde jeg bare tenkt til å ta årsstudium, fordi jeg ville ha mer krl..det virker også litt mer spennende enn krl..

jaa...blogger kan det med å ha det moro med ordbekreftelsene sine...selv om det sikkert mer eller mindre er tilfeldig..