onsdag 9. juli 2008

stranda, victoria og andre småting

i dag har siv,cecilie,hege og jeg vært å besøkt lille Victoria på sykehuset..hu var bare sååå skjønn og fikk meg på gli, helt til jeg kom til å tenke på spjæring... det er en ting jeg ikke orker tanken på...
men hu var søtsøtsøt...



meg og babes:D (jeg kommer til å bli en god mor..det er lett å se)

så stakk vi på stranda... men ikke siv for hu skulle hente noe til bilen.. :)
vi bada tre ganger og det var deilig...

jeg lader opp til i morgen..for da er det quiz:D
jeg gleder meg skikkelig..så mye at jeg sikkert kommer til å få omgangssyke fordi jeg gleder meg sååå mye...

cecilie er morsom til tider..og i sta så trodde hun at hun hadde funnet her long lost sunscreen(?)..

"YESYES!!..endelig..denne her har jeg leite etter lenge!!..."
to sekunder senere...
"faaaaaeen...det var jo ikke min veske...Åååååååh"

Ingen kommentarer: