torsdag 21. august 2008

ting jeg ønsker meg

- en skinnveske.. med skulderstropp, slik at den er enklere å bære når jeg går til skolen, må kunne ha bøker og kanskje pc i den..
- et nytt digitalt kamera :)
- ny seng
- at de 18 stykkene som er foran meg på venteliste på "bisettelsen" av lars saabye christensen leser fortfort....
- nye øretelefoner til ipod...


i går så sa jeg hei til høsten.. men nå er sommeren tilbake.. :)
vært hos tannlegen i dag.. alt var fint..visdomstennene mine har ikke rørt på seg, og de ligger fint til når det gjelder trekking.. for min del håper jeg de trekker seg tilbake..

tannlege: du bruker vel tanntråden flittig?...
jeg: hehe..njee..
tannlege: det er vel oftere enn aldri?
jeg: Det er det!

snart skolestart :s

anebefaler boka "ungdomsspråk" av ingrid kristin hasund
snåle folk, ungdommen..

1 kommentar:

Cecilie sa...

haha...det med tanntråd gjelder ikke hvis det er mer en ett år siden..helt sikker på det..