tirsdag 23. september 2008

vestfolddialekten er en lavstatusdialekt og horten har bra smågodt...

det fikk vi lære i dag, da vi hadde gjesteforelesning i norsk2..
snart er det høstferie, og jeg skal jobbe hver eneste dag.. utenom den avsluttende helgen...

jeg har kjempe lyst på en loftsleilighet, med mange trapper opp og med vindeltrapp opp til soverommet.. det hadde bare vært kjempefint..

PiB er litt moro, men skole er ikke så moro.. egentlig ganske kjedelig..det blir deilig med høstferie..vi har også fått vår første innleveringsoppgave i norsk3, der vi skal analysere et anslag i en norsk/nordisk film... så om noen har en bra norsk film, sååå give it to me.. (baby....aha aha)...
tenkte litt på døden på oslo s.. det er jo en klassiker. I mine øyne, i hvertfall..

jeg er jammen meg helt blank når det kommer til blogging..

høstens sang er coldplay med the scientist

Ingen kommentarer: