fredag 17. oktober 2008

hmmm...

Den gjennomsnittlige BH-størrelsen er 80D.

jeg har alltid trodd jeg var gjennomsnitlig,men der tok jeg jammen meg feil..
side2 var så snille i dag og skrv om 100 ting du ikke visste.. men jeg visste faktisk noen av dem..

men visste dere at...

jeg, i skrivende stund, ser på beat for beat..

at jeg har vondt i øret mitt..

eller at jeg leser pan av knut hamsun på kvelden?

nei, tenkte meg det..

og til slutt

crtl+c og ctrl+v

* Mennesker som drikker kaffe tar sjeldenere selvmord enn de som ikke gjør det.
* Verdens største leketøysdistributør er McDonalds
* Det er umulig å kile deg selv. En del av hjernen forteller en annen hva du driver med, og ignorerer følelsen. ( er ikke dette merkelig???...)
* En av fem amerikanere har pass
* Kvinner smiler mer enn menn
* Kvinner som leser romantiske bøker har mer sex med sine partnere enn de som ikke leser slike bøker
*

5 kommentarer:

Anette sa...

hva er bh-størrelsen din da, snuppa? høhø ;p

Terese sa...

under 80D for å si det sånn!!

Janne sa...

I tp var svaret på bh-spørsmålet 75b....

Terese sa...

ja der kan du se.. da er vi tilbake i det gode selskap..

man kan jo spørre om hvo side2 har fått disse faktaene fra..

for min del stoler jeg mer på tp, enn på side2

Anonym sa...

Det er mulig å kile seg selv... Man trenger bare en kileting å kile seg med (for eksempel en fjær ellerno).