søndag 12. oktober 2008

litt mer a2

"h*n er jo skikkelig kjedelig...litt a4, med hus,hund og volvo"

jeg merker jeg er lei av det utrykket, "hus,hund og volvo" som om det var noe negativt.. for det er vel strengt tatt ikke det?
jeg blir storfornøyd hvis jeg noen gang får meg et hus, en volvo er jo en kjempebil og en hund..*sukk*.

jeg får vel en komunal leilighet i et brunt område i london, med 5 småkriminelle gutter,som har et uvisst antall potensielle fedre, alle går med grå joggebukser med hvite joggesko og heier på millwall eller chelsea..de sloss og røyker..vi spiser hvitt brød, og handler på "99p-shop" in hounslow...røyker gjør jeg selvsagt, og jeg drikker en god del...
jada..jeg vet at det ikke er noen fare for akkurat det..men nå fikk jeg jo lyst til å dra til london and fulfill my dream

men det er vel kanskje ikke så bokstavelig man skal tolke det utrykket.
men det finnes da vel strengt tatt værre ting, enn å være litt a4...

Ingen kommentarer: