søndag 23. november 2008

jeg har havnet i tidsklemma...

det er mye jeg burde ha gjort. her er to ting.
- skrive ferdig selvvalgt pensum lista mi, som skal leveres 2.des.
- sende rundt powerpointen av johan borgen, slik at alle får skrevet inn notatene sine slik at vi får lagt det inn i fronter....

jeg burde også lest ut vesaas sin bok, Kimen.. men det er heller ikke så lett, når den gamle damen som lånte boken min før meg har skrevet masse på sidene..slik at jeg får hennes tolking i hodet før min egen tolkning..litt sånn som the half blood prince :D

men for å sitere min norsklærer:

"det er kanskje greit man havner i tidsklemma, for da slipper vi å ha det slik som fruene i "en dag i oktober" av hoel..."

I helga har jeg

jobba

mista bankkortet mitt, sperra det..finni det igjen... 

spist pizza

Ingen kommentarer: