fredag 12. desember 2008

min bestevenn

ringte meg i går..gikk som dette her

"ja,hallo det er terese.."

min bestevenn: "Hei Terese!! det er alf her..går det bra?"

"eh...joda..det går bra...?"

min bestevenn: "så flott da! jeg vil takke for at du har meldt din intr. hos etellerannet, der du har krysset av at du er intr. i data og teknologi, vitenskap, sport, sminke og mote og historie..."

"jaha..ja det kan sikkert stemme det....

min bestevenn: "hvilken av disse er du mest intr. i?"

"hmm? kan du nevne de en gang til..."

min bestevenn: "selvfølgelig, terese.. j det var data og teknologi, vitenskap, sport, sminke og mote og historie...

"får vel bli historie da.."

min bestevenn: "så bra! vi har tilbud på national graphic hisory, to utgaver for 59 kr. inkl frakt og porto!!! høres dette intr. ut?

"tjaaa..jo kanskje det.."

min bestevenn: "og siden det er jul! så slenger jeg på en gave til verdi av 400 kroner!!!!!"

og dere kan jo tenke hva jeg svarte da.. hohohoh

nå skal det sies at jeg var stresset fordi jeg ventet på anette...

3 kommentarer:

Glenn Pedersen sa...

Congrats :) Tenker jeg pæra di er skikkelig stolt av deg ;)

Terese sa...

gøy med hemmelig gave og to blader da...:D

Anonym sa...

må vel innrømme at jeg rista litt på hodet ja :p