tirsdag 24. mars 2009

hu og hei..nå er det lenge siden sist

sitter på skolen og venter på at forelesningen skal starte... det er ikke så lenge til..

til morgen i dag så jeg mio min mio... min yndlingsfilm fra når jeg var liten..filmen jeg lånte om og om igjen.. jeg husker til og med hvor på hylla den stod i videobutikken... uansett så ble den hyggelige filmopplevelsen avbrutt når jeg a) oppdaget at den er dubbet!! det fordi det visstnok ikke er en svensk produksjon.. b) når det er verdens største edderkopp som står og kikker på meg fra gardinen...

jammen godt jeg har sterke modige menn rundt meg som tar slike overraskelser for meg....
så nå er det ikke så værst å være på skolen... edderkoppene hjemme står i ledtok hjemme for å kaste meg ut...
greit å ha ida maria på mobilen også....

Norwegian culture here I come!

2 kommentarer:

Christopher sa...

Når du vekker meg på morran pga en edderkopp, så må jeg jo som mannen i huset gjøre en innsats :p
Bra du setter pris på edderkopp-innsatsen min hvertfall:)

Glenn Pedersen sa...

Og jeg som alltid har trodd at Osvald har vært mannen i huset.. ;)

Jeg lånte faktisk med meg Mio min mio hjem en gang. Slo den av kort tid etter at jeg fant ut at både Bale og Lee var dubbet.. Skandale!

Godt jobbet, Christopher.