søndag 10. mai 2009

blablabla

jeg er dårlig til å blogge.. beklager, ikke at jeg skjønner hvem jeg egentlig beklager til..for i følge dingsen på bloggen har jeg ingen følgere..  :o

sitter i senga, og hører på led zeppelin og forstår at jeg er født i feil årstid.. jeg hører på soundtracket til the boat that rocked og jeg forstår at jeg er født i feil årstid...men egentlig er jeg fornøyd...gleder meg jo over dem like mye nå som jeg ville gjort hvis jeg faktisk var født på 60-tallet fex..

jeg er oppvokst med 2 unlimited, nkotb, michael jackson og twenty 4 seven.. men det blir vel folk av meg også... 

men nå bare jabber jeg.. og det er fordi jeg må skrive oppgave.. og jeg har ikke kommt skikkelig i gang.. ååh:(

1 kommentar:

Anette sa...

jeg er en følger!! men jeg aner ikke åssen jeg blir en offentlig følger...? men du vet jeg er det :p