søndag 27. september 2009

dyr moro til 169 kr. pr. eske!

i går på jobb, følgene scenario..

dame/jente, 28-32 år: hei, har dere angrepille?
jeg: ja
dame/jente: da skal jeg ha en eske...
jeg: ok
dame/jente: la meg ta to du...
jeg: har bare lov til å selge deg en, dette er ikke et apotek!
dame/jenta: men hva hvis jeg kommer til gjøre noe dumt nå da?..jeg skal ikke ta begge to på en gang liksom..
jeg: beklager, det er sånn reglene er...
dame/jente: jøss.. dumt av meg å gjøre noe dumt da..
jeg: hehe..ja..

type til dame/jente: men da kjøper jeg en pakke da..
jeg: javel!?...
jente/dame: smart..! for da har jeg en for denne gangen i går.. og så kan det jo skje noe mer før vi drar til sverige...

OH MY GOD!
jeg holdt seriøst å si : KONDOMER!!!!!!!!, ca 2 ganger under samtalen, men det er virkelig ikke min sak..

Ingen kommentarer: