mandag 8. februar 2010

raurbef

Skulle ønske jeg var et supermenneske, som rakk alt hun ville gjøre selv om formen ikke tillot det. Søndag var formen så dårlig, at det å bevege seg noen meter gjorde vondt i muskler og ledd. Jeg er for gammmel til å danse når jeg er ute. Men jeg må få skryte at det nye utestedet, Cuba, i larvik. For et befriende sted å være. Som Hege sa på søndag.. "herregud vi dansa massee!!...og jeg har jo ikke fylleangst en gang.. for et deilig sted å være..." selv om vi kom frem til at grunnen til at vi ikke hadde fylleangst var at vi ikke kjente en levende sjel der, og ingen gadd å bry seg om oss.... men anyways.. ta meg med til Cuba!og gi meg en sånn bringebærdrink. Så skal jeg love å smile,i hvert fall til den blir tom.

Nå driver vi å planlegger hvor vi skal reise. På onsdag er jeg offisielt sas-spouse og får fine priser på flybilletter til fine steder.

Ingen kommentarer: