mandag 22. mars 2010

giftemål!

i natt så drømte jeg at jeg skulle gifte meg.. det var ikke bare bare.. ikke hadde jeg sko, og jeg gikk med uggs til kjolen halvedagen. Det var en sånn drøm, der alt du gjør går kjempesakte og bare det å puste er slitsomt...

min brudgom kom for sent, fordi han sov lenge.. fikk denne mld "ja,jeg MÅ jo komme..." dessuten skulle bryllupet starte 11.30, men 11:15 så startet alle forloverne (alle ja...) til brudgom å spille vannpolo.. for de kom jo fra australia.. (selvfølgelig)....

nei det var vel ikke tidenes.. hadde det vært en annen natt så hadde jeg blitt skremt, men det har nok noe med at hege og jeg så litt av bruder i krig, tidligere på dagen.. jeg hadde nemlig klin lik vivienne westwood kjole som kate hudson hadde.. enda jeg ikke synes den var noe fin...

men sitat fra drømmen og filmen..."man syr ikke ut en vivenne westwood kjole.. man slanker seg inn i den....."

så nå er jeg utmattet...derfor orket jeg ikke å ha matte..siden jeg var utMATTEt.. hoho...

Ingen kommentarer: