lørdag 19. mai 2007

BANG..and the smuss is gone




Linda sa; det er jo det de sier i reklamen...cilit bang reklamen..BANG, and the smuss is gone..haha.. nå er jeg usikker på hva de egentlig sier, men bang and the smuss is gone høres heller tvilsomt ut...

Linda,Morten,Hege y yo så på miami vice.. og hvis dere ikke har sett den..eller har tenkt til å se den...så spar dere bryderiet.. det var en skikkelig dårlig film... alle fire satt der og bare kikka, det begynte ikke skje noe før det hadde gått 1 t og 40 min...handlinga var rotete(kan ha noe med at 3 av 4 var meget ukonsentrerte) og skuespillerprestasjonene var så som så....
men etterpå så vi a night at the roxbury, og den er jo fantastisk...hehe...det som er så bra med denne filmen er de udødlige sangene fra det glade 90-tallet, men artister som Ace of Base, DjBobo, Haddaway, Real McCoy... sender i hvert fall meg tilbake til 11-12 års alderen, med "borg" i håret og juniorklubben på skolen....
"In the night, in my dreams, I'm in love with you'
Cause you talk to me like lovers doI feel joy,
I feel pain, 'cause it's still the same
When the night is gone I'll be alone
Another night, another dream, but always you
It's like a vision of love that seems to be true
Another night, another dream, but always you
In the night I dream of love so true"


går det ann å ikke like dette?hehe

Ellers har jeg funnet ut at jeg vil til Cuba, kanskje neste sommer? er det noen som vil være med så si ifra :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, det heter jo det da! "Bang! And the smuss is gone!" :P Thihi..

Terese sa...

åja:p