fredag 18. mai 2007

ett innlegg til

siden dette her er første dag i mitt bloggliv, så skal jeg overdrive litt med å skrive to innlegg i dag.. en av grunnene til at jeg begynner med å skrive blogg er enkel, få mer skrivetrening. i disse mappetider så sliter jeg med å få språket til å flyte og setningene mine er laaaange og begynner ofte med : "jeg tror" "jeg mener" "det er" "det er grunn til"... det må det bli en forandring på....før så var jeg mer glad i å skrive, men nå går det litt trått. og hva slags lærer blir jeg som skal øke skrivelysten til elevene hvis jeg ikke er en skrivende lærer selv?

er hjemme i larvik for tiden, og det er stas.. skal være her til torsdag, håper bare motivasjonen kommer luskende...trenger ikke komme luskende heller... kan lage leven hvis den vil bare den kommer... for hvis den ikke kommer snart sliter jeg..:)
ellers er jeg avhengig av facebook og halvstekt grandiosa!

Ingen kommentarer: