søndag 20. mai 2007

snegler og andre ting...

i dag har mappen blitt tilsidesatt.. men det får heller være greit.. men jeg har vært hos bestemor, og vært sammen med mamma... skrivi litt på teksten, selv om jeg ikke nå kan komme på hva jeg skrev. og jeg har gått tur i bøkeskogen med anette og kamilla..

Bøkeskogen er et fantastisk sted, det er rolig og når sola skinner mellom trærna er det helt nydelig.

i bøkeskogen i dag så, så vi tusen brunsnegler, og etter div. utbrudd fra kamilla så begynte jeg også bli små uggen hver gang jeg så en. har angst for å tråkke på en når jeg er barbeint og sneglen blir most mellom tærne mine. æææ.
men vi så en søtsøt mini hund, og vi la merke til at det var kommet flere og flere mini benker med navn. Som Bittekollen, liabakken, myrabakken?, bakveien, biografen... var det flere?..
ved min neste date(hvis det kommer noen) så skal jeg bare si "da møtes vi på liabakken da"... eller noe i den duren... kan jo bli spennende og se om han finner frem.. men det er jo lov til å prøve seg:) spist mango i dag...og jeg kjenner at det er noe jeg virkelig liker... så takk til Cecilie:)
skal snart tilbake til trondheim, og jeg savner spesielt kafeturer med Janne:) og andre ting:)
lurer på å ta en dusj, føler at det kryper ting overtalt på meg... skog er moro eller??

Ingen kommentarer: