mandag 11. juni 2007

mine mål for sommeren

jeg skal lese masse bøker, men jeg skal ikke låne dem på larvik bibliotek, for de sier bare at jeg ødelegger bøkene deres, eller ikke jeg da.. men hunden min..(den ikke eksisterende hunden min)

jeg skal bade masse, sammen med hege på vei hjem fra byen (er jo såååå befriende med puppene på vift :p)

jeg skal le av turistene som løper rundt larvik for å lete etter broilere...

skal regne masse matte, slik at jeg klarer den forbanna juleprøven... (ja..JULEprøven :s)

spille volleyball, ikke tulllete volleyball, men ordentlig... med poeng og ikke bare hyl og spetakkel..

skal ikke bruke sminke

go blonde

leke masse masse med markus slik at jeg seiler opp til å bli hans favorittperson i hele verden.. etter helle og gareth... klarer vel ikke å overgå papas (pappan min) eller bestenor (med N) heller... men jeg kan prøve....and I will do my best...

spise reker, med cola.. hvitvin er oppskrytt...

drikke øl på torsdager, men ikke mer enn fire..

skal pugge alt hva som skjer i nyhetene og høre på musikk slik at jeg er godt
'rustet' til quiz på torsdager... "kjære intellektuelle" (riktig skrevet?)

skaffe meg tre nye favorittband..

jobbe litt og på jobben skal jeg være KJEMPE flink... slik at de får opp øynene på hvor mye de egentlig savner meg..hohoh

3 kommentarer:

Janne sa...

Jeg har et favorittband til deg; "Mika bomb". Et japansk jentepunckrockband. Litt slitsomt kanskje, men ganske morsomt...

Terese sa...

haha..når jeg søkte på Mika Bomb kom følgende opp :

"movies of sexy nurse mika tan getting her juicy snatch"

meg jeg skal fortsette å lete :D er med på dromedar også..skal svare snart..

Anonym sa...

øy. jeg føler du har glemt en viktig ingrediens i sommerlivet ditt....MEG :D

haha, dessuten glemte du å skrive at du skal være barnevakt for meg mens mamman og pappan min er i afrika ;)


*terese-abstinenser*