lørdag 9. juni 2007

meir pjatt!!

det er de dagene,ukene, månedene ting ikke går helt som du vil...har hatt to slike måneder nå..to mnd har jeg ikke klart å glede meg over ting og det er ikke bra...
det eneste jeg har tenkt er dumme tanker...og det er igrunnen bare teit av meg... det virker som mennesker alltid ser mørkt på ting og når de først møter litt motgang så klarer de ikke å fokusere på noe bra. men det må det bli en slutt på...for ellers kommer dette her til å bli en lang sommer...

jeg er uansett ganske sikker på at dette her blir mitt siste år i trondheim, jeg skal ikke si det for sikkert....
mitt nyeste "prosjekt" er middlesex university i London... men skal ikke tenke så mye på det, er jo uansett ett år til... helt alene kommer jeg jo uansett ikke til å være, for Markus er jo i London...:) og hvis jeg skal gifte meg med en fotball spiller, slik at jeg kan bli en Wag, er jo London den perfekte plassen.... hoho...neida.. men men..får komme meg ut av dette rommet, og ut i sola...slik at jeg kan få en fregne til... alle monner drar..right?..

Ingen kommentarer: