tirsdag 26. juni 2007

nye bøker

denne sommeren skal jeg fordype meg i Jens Bjørneboe sin verden.. har lånt tre bøker: haiene, uten en tråd og jonas.... jeg skal jo tross alt bli en lesende lærer..så jeg må passe på å lese bøker som jeg kan anbefale videre til mine fremtidige elever.

og en ting til.... 7th heaven er en forferdelig serie!... grusomt...
hele serien handler om sex, det er et tema som dukker opp i hver eneste episode.. den ene sønnen valgte og ha sex før ekteskapet? og hva hender...jo han er "the big troublemaker"... ingenting går hans vei her i livet... nå har en ny "sønn" valgt og ha sex, og hva skjer? jo dama blir gravid!!
den ene ungen som har kommet godt ut av det er lucy, som har valgt å bli prest, gifte seg, ha sex og barn.. i den rekkefølgen... blææh... blir sprø...

jeg har absolutt full forståelse for at folk vil vente, men jeg synes ikke at man skal prøve å presse budskapet på folk gjennom denne serien....

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.