onsdag 27. juni 2007

songs of summer 2007

åkkeeei!!
hver sommer har sin egen sang... hvem var det egentlig i fjor? og forrige år? husker dragostea din tei.. men husker ikke noen etter den...og bailando..men da var jeg liten..
men i år har jeg tenkt til å ta saken i egne hender.. i år blir min sommersang, *trommevirvel*

Melody Club med Palace Station.. jaaaa!!! *klappklapp*

hvis jeg ikke blir lei av den da.. men hittil er den på nummer en, og på fjerde plass på itunes over de mest spilte sangene... :) time is running out med muse er på første plass..
i morgen er det quiz. :)



ellers har jeg ryddet på rommet mitt i dag og da fant jeg brev og bursdagskort fra eps.. det var litt trist..litt morsomt også, men mest trist.. men som muse sier det... our time is running out.. eller den har vel kanskje rent ut?.. run ran run? our time has ran out?... our time is runned out?(den der så jo bare helt feil ut).. our time has run out?...trist var det uansett.. :(

til fredagen kommer det fullt av folk hit,
og som mamma så fint sa det.. "da sover june på rommet ditt.."
jeg : "eh..jaha?..kan jeg nekte?"
mamma: "nei, du kan egentlig ikke det"

bakerst i køen igjen.. til fredagen skal jeg bare dra, de legger jo ikke merke til om jeg forsvinner :) ille, men det er faktisk helt sant!!

Ingen kommentarer: